EXKLUSIVT: R. Kelly - Untitled



The king of R&B is back! Vem annars än Robert Sylvester Kelly kan titulera sig det? Jag snackar givetvis om R. Kelly - kungen av R&B och soul.

Han har varit med så länge jag kan minnas och trots alla diverse skandaler han har haft runtomkring sig så är det ändå det musikaliska vi minns bäst. Det finns få artister som har den där fantastiska rösten och sjunger med den passionen, lidelsen och inlevelsen som R. Kelly gör.

Hans senaste album heter "Untitled" och släpps i dagarna borta i USA. Men redan nu kan jag bjuda er på albumet - exklusivt, bara här på ilovemusique.

Bland guldkornen finns "Number One" som han gör ihop med Keri Hilson, "Echo", "Bangin' The Headboard" och "Pregnant" där Tyrese, Robin Thicke och The Dream gör R. Kelly sällskap. Däremot är "I Love The DJ" inte någon direkt favorit.

Inte nog med att ni får albumet serverat före alla andra så får ni en bonuslåt också och det är en av mina favoritlåtar just nu. Det är en up tempo-låt som funkar utmärkt på dansgolvet

R&B när den är som bäst, njut!

R. Kelly - Untitled (2009)

Bonus track: R. Kelly - One Day On This Earth



Kommentarer
Postat av: DJ COLE

oj oj oj r kelly grymm blogg!!!!

2009-12-16 @ 17:30:11
Postat av: A

vad tycker man är bra med såndär musik?

2009-12-22 @ 14:11:45
URL: http://chocolatedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0