I got a million ways to get it...choose one



Då var det dags för ett nytt inlägg med lite mer ny musik. Först ut är den vackra och skönsjungande brittiska sångerskan Leona Lewis med en poppig låt, producerad av Ne-Yo. Låten heter Can't Fight It och lita på att den kommer att spelas på radiokanalerna inom en snar framtid.

I det senaste inlägget fick ni en House-remix på Jay-Z och Swizz Beats otroligt sköna hiphop-låt On To The Next One. Nu får ni originalversionen av låten. Jay-Z är ingen jättefavorit hos mig men ibland kan han få till sköna låtar så som denna.

Näst ut är en låt som spelats konstant hemma hos mig den senaste tiden. Första gången jag hörde den trodde jag att det var David Guetta som hade producerat den. Det är det dock inte. Även om det finns videos på bl a Youtube där det står att det är han som har producerat den så är alltså inte fallet så. Istället handlar det om en kille vid namn Justin Michael och vokalen i låten sköts av en kille vid namn Kemal. Låten heter Her World Goes On och är en riktigt skön danslåt som förtjänar att höjas upp här på bloggen. Jag rekommenderar den varmt!

En artist som är något av en favorit hos mig är Trey Songz. Han har kanske inte fått något större uppsving här i Sverige men i USA är han enormt uppskattad. Och det är förståeligt med tanke på den fantastiska rösten som han har. Ni får två stycken låtar med honom. Båda två är R&B/slowjam-låtar; Till The Day I Die och Neighbour's Know My Name. Den sistnämnda håller på och klättrar på topplistorna i USA och lär väl komma till Sverige snart också.

En annan stor favorit är R. Kelly, som ni vet. Det var ett tag sedan ni fick någon låt med denne underbara artist men så var det dags igen. Tillsammans med rapparen Yo Gotti har de skapat en underbart bra klubblåt i Supa Stunnas. Det är ännu en låt som jag rekommenderar varmt!

Sist men inte minst får ni två låtar med T.I. I den ena låten, Down Like That får han hjälp av Fergie och Will.I.Am från Black Eyed Peas och jag måste medge att låten är rätt bra. I den andra låten, Love Again får han sällskap av The Dream.

Det var vad jag hade att bjuda på för den här gången. Håll utkik på bloggen för mer sköna låtar. Ni får dessutom jättegärna skriva i kommentarsfältet. Vad tycker ni om låtarna? Vad tycker ni om bloggen? Vad är bra och vad kan förbättras? Det skulle uppskattas.

Leona Lewis - Can't Fight It

Jay-Z feat. Swizz Beats - On To The Next One

Justin Michael feat. Kemal - Her World Goes On

Trey Songz - Till The Day I Die

Trey Songz - Neighbour's Know My Name

R. Kelly feat. Yo Gotti - Supa Stunnas

T.I. feat. Fergie & Will.I.Am - Down Like That

T.I. feat. The Dream - Love Again


Kommentarer
Postat av: viggo

jag tycker att bloggen är skitbra, jag har hittat jättemycket bra musik här! och att du länkar till nerladdning är helt underbart.

sen vill jag bara tipsa om B.O.B. som gjort riktigt bra låtar enligt mig, tex airplanes, sattelite, bet i bust ( featuting T.I ), dont let me fall, osvosv. Check him out!

2010-04-22 @ 21:50:22
Postat av: felo

Grym blogg helt klart! massvis med bra musik:) bra jobbat

2010-04-22 @ 23:08:11
Postat av: Dennis

Jodå bloggen är toppen :) Fortsätt så. Vet inte om det intresserar dig, men jag hade gärna velat ha en dag i veckan med lite annan musik än RnB.

2010-04-24 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0